miércoles, 18 de marzo de 2020

Arco da vella na Baña

Ola nenas e nenos de 5º!
Ocorréuseme unha idea que vos quero propoñer, a ver se vos animades... 😁

Como imos estar bastante tempo metidos nas nosas casas e non imos estar en contacto presencial... 😒 (eu xa vos boto un montón de menos! 😥), pensei que poderiades crear un debuxo, mural ou cartel saudando e indicando que temos que quedar na casa para que isto pase o máis pronto posible.

A idea está copiada dos nenos e nenas italianos/as que decoraron os seus balcóns e ventás con debuxos do arco da vella e coa frase "Todo vai saír ben". 🌈

Eu pensei en facer ese debuxo, escribir a frase: Todo vai saír ben e indicar o noso lugar, A Baña.

Que vos parece?

Na imaxe tedes un exemplo, pero podedes facelo ao voso gusto! 🎨
Utilizade cartulinas, folios, libretas, tela... ceras, rotuladores, manley, pintura...
Toda a familia pode participar! 👦👧👨👩👱👶
Na Internet hai xa un montón de modelos!

Unha vez feito, facédelle unha foto (estaría ben aparecer nela, se queredes 👍😀) e mandarma ao meu correo electrónico (aleixo.gutierrez@edu.xunta.es).
Segundo as reciba esta semana ou fin de semana (avisádeme ao mandala para ver se a recibín), elaborarei unha entrada no blog para compartir todas as nosas fotos e vernos.

Apetécevos?


23 comentarios:

  1. ola Aleixo, eu tamén bótoche de menos!!!Por certo, encantoume a idea do arco da vella!!Apúntome! Eu xa tiña ganas de facer manualidades... fixen un horario para ir facendo as tarefas (ainda que non arranxamos o tema do timbre) e a máis teño historia do arte e guitarra, mola moito, por certo... XA TEÑO 11 ANOS !!!
    Teño morriña do cole e dos compañeiros ... Ah, e aproveito para saudalos a todos. Bótovos de menos a todos!!
    Adeus, bicos.
    Amparo (CPI San Vicente)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ola Amparo!
      Ao ler a túa mensaxe estaba practicando no teclado e toquei o "Cumpreanos feliz" na túa honra.🎶🎵🤩
      Moitos parabéns!🥳
      Non podo ou polo menos non sei pegar audios en comentarios para poñer a canción por aquí.😉
      Alégrome que che gustara a idea!
      Mans á obra co mural entonces!🌈
      Moitos bicos e ánimo!💪🏼😘

      Eliminar
    2. Feliz Cumple Amparo.Cumpleaños feliz
      Cumpleaños feliz
      Te deseamos todos
      Cumpleaños feliz
      Desde el dia que naciste
      Has sido siempre y serás
      Una dicha para todos
      De inmensa felicidad
      Tu fiesta de cumpleaños
      la vamos a celebrar
      Unidos a tu familia
      Todos vamos a cantar
      Cumpleaños feliz
      Cumpleaños feliz
      Te desean tus amigos de Parchis
      Cumpleaños feliz
      Cumpleaños feliz
      Te desean tus amigos de Parchis
      Cumpleaños feliz
      Cumpleaños feliz
      Te desean tus amigos de Parchis
      Cumpleaños feliz
      Cumpleaños feliz
      Todos te deseamos cumpleaños feliz
      Venimos para alegrarte
      Para hacerte muy feliz
      Unidos a tanta dicha
      Y felicitarte a ti

      Eliminar
    3. Eu tamen estou aburrida xa fixen un cuadro , un jollero pequeniño .Apuntome a o do arco da vella. Una youtuber fixo un para a sua casa.Que pases unha boa cuarentena.

      Eliminar
    4. Bravo Aitana!👏🏼👏🏼👏🏼🥳
      Alégrome que adiques o tempo a cousas creativas!
      Se isto se alonga moito, encárgote un cadro para decorar a nosa aula.👩🏻‍🎨
      Nós encantados!👍🏼☺️

      Eliminar
  2. Vale non hay problema.Xa che mandei o do arco da vella.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Xenial Aitana!😊
      Encántame a túa foto!
      👏🏼👏🏼👏🏼🤩🌈

      Eliminar
  3. Ola Aleixo.
    Xa che enviei a foto do meu Arco da Vella polo gmail.

    Bicos

    Laura Buj (CPI San Vicente A Baña)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Marabilloso traballo Laura!
      🤩🌈
      Gracias por participar!👍🏼😊

      Eliminar
  4. aleixo amin non me entra o teu coreo son aroa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Xa recibín o teu debuxo Aroa.
      Contestei dicindo a ver se podías mandala outra vez, pero aparecendo ti tamén.
      Eu recibín correos hoxe, polo que ten que funcionar.🤷🏻‍♂️

      Eliminar
    2. Hola Aleixo, son Anna.
      Encantoume a túa proposta sobre a manualidade do Arco da vella da Baña.
      Eu tamán toco o piano, de momento estou aprendendo coa miña tablet que ten instalada unha aplicación que se chama (Sinply Piano-De Joy Tunes).
      Aprenderavos moitísimo. Por certo, eu estoulle facendo publicidade no blog, e non me pagan, QUE RACANOS.
      Eu o ano pasado tamén tocaba a guitarra. De vez en cando doulle un repasiño as leccións que din o ano pasado meu anterior profesor: Alejandro.
      Acordaste del Amparo?
      ANIMO A TODOS.
      Anna.

      Eliminar
    3. Jajajaja! 😂🤣
      Pois deberían pagarche!😁
      Que ben que practiques o piano e a guitarra, Anna.🎹🎸🎶🎵
      Así me gusta, que aproveitemos o tempo.
      Bicos e moito ánimo!💪🏼😉

      Eliminar
  5. Hola Aleixo son Anna.
    Eu tamén teño morriña de todos vos.
    Por certo, eu tamén toco o piano e o ano pasado tocaba a guitarra, de vez en cando doulle un repasiño as leccións que din co meu anterior profesor de guitarra Alejandro, que por certo xa non está na escola de música da Baña.
    Acordaste del Amparo?
    Eu estou a facer esta manualidade Aleixo deixocha mañá no teu correo.
    Chao, bicos para todo.
    ANIMO A TODOS.
    Anna.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ola Anna!
      Que ben lerte por aquí!👏🏼👏🏼👏🏼
      Alégrome que che gustara a idea, espero a túa foto.👍🏼😉🌈
      Eu tamén estou practicando no piano un pouquiño máis durante este encerro na casa.🎹🎶🎵
      Xa que non podemos saír, polo menos aproveitar para facer cousas que normalmente non nos da tempo...
      Moitos bicos Anna!😘

      Eliminar
  6. Hola Aleixo, son Anna.
    Escriboche para saber si xa tes as fotos dos meus debuxos.
    Por certo, se ves algún fallo e porque estou sen gafas e non vexo un pimiento.
    Chao.
    Anna.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ola Anna!
      Si xa es teño.👍🏼
      Contesteiche no correo. Podes facer a foto aparecendo ti cos debuxos. Dígoo porque as túas compañeiras están a facelo así.
      Os debuxos son preciosos Anna!
      🌈🤩

      Eliminar
  7. Hola Aleixo son Anna.
    Moitas grazas polo cumplido.
    Non puden mirar o teu comentario no correo electrónico porque envieiche as fotos polo móvil do meu pai.
    O debuxo mais pequeno coa axuda duns lápices acuarelables que me realou Mariquiña fai dous anos polo meu cumpleaños.
    Veñen nun set de 72 colores.
    Chao.
    Anna.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moi ben Anna, unha boa artista ten que ter bo material.😉
      Precioso.👌🏼🌈

      Eliminar
  8. Respuestas
    1. Vexo no teu nome que pon Anna e Paula.
      Se mamá e papá vos deixan, podedes facervos unha foto as dúas co arco da vella.
      Hai compañeiras/os que tamén o fixeron con irmáns ou irmás.👍🏼👭

      Eliminar