martes, 3 de marzo de 2020

A filla da Lúa (Olivia)

A nosa compañeira Olivia volve presentarnos outro dos seus libros favoritos, O fillo da Lúa.

Vendo a atención prestada de todo o grupo-clase durante a súa presentación na aula, penso que estaredes interesados neste libro que xa temos na biblioteca de aula.

Escoitemos a Olivia, que o fai moi ben, aínda que nos quedou un pouco longo o vídeo... Tanto que sufrimos a interrupción do resto da clase ao consumir parte do recreo... en fin, é o que ten facer estas cousas á primeira toma, pero é que o tempo non dá máis de si! 😅




2 comentarios:

  1. Vaia coincidencia... Eu o lín hai uns meses...🧐🧐🧐 Parece que máis xente lle gusta...🧐🧐📖📖
    Aleixo eu teño ese libro. Regaloronmo polo Nadal, e a miña prima tamén. A min en- can- tou - meeee!!!💖💖💖 De feito busquei se había o libro número dous e sí que o hai. Eu me o pido para o meu aniversario que é dentro de pouco. ( Para quen queira o libro 2 chámase "Blue Moon" )
    Son ✌xí✊( CEIP Quiroga Palacios ).

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ola Uxía!
      Comentei na clase sobre o segundo volume deste libro que comentas e Olivia non sabía nada.
      Seguro que agora ela tamén anda na súa procura. 📚🤔

      Eliminar