miércoles, 5 de junio de 2019

Recollida de tapóns

Durante estas semanas o colexio está inmerso nun proxecto colaborativo para axudar a Noa, unha nena con diabete que precisa dun aparato (moi caro!!) para axustar os niveis de azucre no seu corpo.

Para colaborar, os nenos e nenas do cole están a reunir un montón de tapóns e así poder acadar diñeiro para dito aparato e mellorar a calidade de vida desta nena.

Entre todos e todas seguro que podemos axudar! 👍😉

Gracias pola vosa colaboración! 👏👏👏😊


8 comentarios:

  1. Pareceme unha idea xenial esto da recolida de tapóns para poder axudar a Noa e a tódolos nenos e nenas que o necesiten. Oxalá se consigan moitas caixas. 📦📦📦
    A ver se o venres podo levar outra bolsa.
    Ata mañá.
    Gorka☺️
    👉🏻👌🏻🤞🏻k ✊🏻

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moi ben Gorka!
      Se imos aportando entre todos, seguro que conseguiremos encher moitas caixas. 👍🏼

      Eliminar
  2. Fan falta un montón de tapóns! Eu cando vin o número alucinei.😯😯😯😯
    Mañá levo os que temos na casa porque ata que fixemos o traballo da bibliotexa de material de refugallo non sabía cantos iba a necesitar.
    É unha boa idea asi reciclamos e axudamos a outros nenos👏👏👏
    Ata mañá
    Son ✌xí✊

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Son un montón, si...
      Eu sempre gardo os tapóns por se acaso se necesitan para nenos e nenas con problemas como nesta ocasión. 💪🏼😉

      Eliminar
  3. Na miña casa tamén pero os levaba miña nai o centro sociocultural cando vai a zumba, agora os levo eu o cole 👏👏👏👏
    Ata mañá
    ✌xí✊

    ResponderEliminar
  4. A miña nai sempre ten moitisimos tapons na cociña.
    ÁLEX.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Entón, Álex, a túa nai fai o mesmo ca min. 👍🏼😊

      Eliminar