jueves, 7 de febrero de 2019

Novo ano chino

Un par de días atrás falamos do novo ano chino e os seus signos representados por animais. Este ano correspóndelle ao símbolo do porco.


Así, investigamos que animal nos representa segundo o ano no que nacimos. Ao día seguinte todos e todas sabiades o animal que vos representa e incluso o dos membros da vosa familia.


A nosa compañeira Lía buscou información do voso signo-animal e compartiuno con todos nós.

                                                          BOI OU BÚFALO

O signo do boi ou búfalo representa a prosperidade alcanzada polo traballo e a fortaleza.

Equivale tamén aos aspectos positivos doutro mamífero, o touro, como a pasividade e a nobleza.

O equivalente do búfalo é o capricornio.

Lía



3 comentarios:

  1. Estivemos investigando na casa os animais que nos representan segundo o calendario chinés: meu irmán é un coello��, meu pai é unha rata��, miña nai é un cabalo��e eu son, como non, un búfalo.��
    Ata mañán.
    Gorka.

    ResponderEliminar
  2. Pois Gorka eu tamén estiven investigando:o meu pai é unha serpe,a miña nai é un coello🐇🐰🐇🐰 como o teu irmán,o meu irmán tamén é unha serpe,e eu xa sabes un boi o un búfalo🐂🐮🐂🐮🐃, mira que son listos os chinos!🤔🤔🤔⛎☯️☦🕉🈵️🈺️㊙️㊗️🈷️🈶️🈯️🈴️🈸️🈲️🈚️🈹️🉐️
    Ata mañá
    Son Uxía

    ResponderEliminar
  3. Aih ,eu non sei o meu .

    ResponderEliminar