viernes, 1 de febrero de 2019

Master class de lingua de signos!

Onte tivemos unha gran sorpresa!

Despois de ensaiar durante estes días a canción Imagine para o Día da Paz, o noso compañeiro Gorka animouse a preparar e impartir unha clase de lingua de signos para todos nós.
E vaia se o fixo ben!

Moitas gracias Gorka pola clase impartida! Moi bo traballo! 👌😊

Pequena parte da "master class", os días da semana en lingua de signos.



Clase personalizada para que vaiades practicando na casa pequenos e maiores. 😉

17 comentarios:

  1. Moitísimas grazas a vos. Recoñezo que estaba un pouco nervioso, pero gustoume moito facelo. Encántame LSE e alégrome de que vos gustase.
    Ata luns. ����
    Gorka.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Estiveches xenial Gorka.
      Estou moi orgulloso de ti! 👌🏼😉

      Eliminar
  2. Parabéns Gorka!!! Fixechelo moi ben!👏👏👏.
    Aprendín moito gracias a ti:os días da semana, os meses do ano...
    Foi unha superclase!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. 👏🏼👏🏼👏🏼😊

      Eliminar
    2. Moitas gracias Uxía!! ☺️Eu tamén sei un pouco esa canción de " Volver a casa por Nadal", meu irmán Xurxo tamén a sabe.
      Oxalá tivesemos no cole a asignatura de LSE.
      Ata luns!!
      Gorka.

      Eliminar
    3. Oxalá
      Ja ja ja🤣🤣

      Eliminar
  3. O meu irmán Lucas ensinoume a canción de"Volver a casa por NADAL" en linguaxe de signos
    Son ✌xí✊...
    É unha pena que nos emoticonos non aparezan todas as letras en lingua de signos.
    Ata o luns

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bravo Uxía!
      Tes razón sobre os emoticonos...

      Eliminar
  4. Caray, moitas gracias Aleixo!!! ☺️agora doume conta que me faltaron cousas como as cores, os números... ����
    Ata luns.
    Gorka.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Se queres ensinar o luns o que che quedou, non hai problema. 👍🏼

      Eliminar
  5. Vale, xa o teño preparado, cores, números ata 20 e pronomes persoais. Cando ti me digas fagoo.
    Ata mañá.
    Gorka.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mañá mesmo se te sintes seguro.
      Mañá falamos. 😉

      Eliminar
  6. Gustoumme moito a clase que nos deu Gorka,no meu campamento tamén tiñamos LSE e aprendimos as cores ,o abecedario e a decir como é o noso nome...A sí tamen nos ensinaron a decir cal é o noso signo o dun neno era durmir...
    Gustame moito a linguaxe de signos e estou de acordo en que sexa unha asignatura do cole.
    Lía.

    ResponderEliminar
  7. Moitas grazas Lía. O meu signo é por Harry Potter. Xa sabes por qué, non?����
    Gorka.

    ResponderEliminar
  8. Ana Arango.6.2.19

    Estou dacordo con tigo,Lía
    Anita.

    ResponderEliminar
  9. Ura Gorka👏👏👏👏👏 soy Lucas

    ResponderEliminar