lunes, 4 de febrero de 2019

Efectos ópticos

A semana pasada falamos e vimos exemplos de imaxes con efectos ópticos que, segundo a perspectiva, o fondo ou a concentración da persoa, podiamos ver primeiro unha cousa e logo outra e incluso ás veces costábanos ver máis dunha cousa! No libro de texto vimos dous clásicos exemplos deste tipo de imaxes (copa ou caras e muller nova ou vella). Pero aínda hai moitas máis imaxes que vimos na clase coma por exemplo as seguintes.








Lía acordouse de que tamén había este tipo de imaxes nun libro que sempre lle gustou e así o trouxo para mostralo.



 Debuxo que se lle damos a volta vese da mesma maneira!













 
                                                      Imaxe con efecto óptico!




Preguntade na casa que é o que eles ou elas ven! 👀                          

8 comentarios:

  1. Encantanme estos efectos!! A meu irmán pareceronlle fabulosos, aínda que lle costou ver o home do saxofón. A miña nai tamén lle gusta xogar con esto, costoulle ver a nova na imaxe da vella e aínda segue sen ver a calavera, di que despois antes de ir para a cama volve a mirar. A meu pai ensínollo mañan, que aínda non chegou de traballar.
    A min, a que máis me costou ver foi a nova na imaxe da vella.
    Di miña nai que a foto da imaxe co efecto óptico chámase "moaré", e que os realizadores da tele non lles gusta ese efecto.
    Tes que traer máis veces ese libro Lía!!��
    Boas noites.
    Gorka.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajajaja! Moi ben Gorka! Nalgúns debuxos non é doado velo. Investigaremos máis imaxes deste tipo. 😉

      Eliminar
  2. A mín o que máis me gustou foi o da serpe e dos mexicanos...en realidade gustoume todos😅, pero eu sigo sen ver á señora, só vexo a moza🙈🙈🙈.
    Así que Gorka dille a túa nai que somos 2.
    Son Uxía.
    Ata mañá.

    ResponderEliminar
  3. Intentando e intentanfo varias veces sö vexo o bico...algún dīa conseguireino🤔🤔🤔😅

    ResponderEliminar
  4. Uxía, miña nai o da vella xa o vai vendo, pero o da calavera non hai maneira de que o vexa.
    Gorka.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eu o de a cakavera si que o vexo👀👀👀

      Eliminar
    2. A ⬆️⬆️⬆️💀💀
      caravera

      Eliminar
  5. Que efectos tan peculiares!!! Eu vexo varias cousas en todos e a miña familia tamén pero meu irman non ve que se mova o ultimo debuxo... Estan todos moi ben!!!
    Lía.

    ResponderEliminar