lunes, 11 de febrero de 2019

Master-class de lingua de signos (2ª parte)

Esta tarde un pequeno grupo de mestres tivemos a nosa primeira clase de lingua de signos como formación. Durante a clase non puiden evitar pensar na master-class que nos deu o noso compañeiro Gorka e que aínda lle quedara algo no tinteiro...

Efectivamente, aquí temos publicada a segunda parte da master-class de lingua de signos impartida polo noso amigo Gorka, números e cores.

Eu persoalmente penso practicar con estes vídeos, van flipar as miñas compis o próximo luns! 😜


9 comentarios:

  1. Gracias Aleixo!!!, desta volta non estaba tan nervioso. Por certo, se queres préstoche un libro que temos na casa, "mis primeros signos", para que vaias practicando, está moi ben!!.
    Boas noites!!
    Gorka.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Xenial Gorka! Agradézocho.
      Mañá móstroche o que aprendín. 😉

      Eliminar
    2. Perfecto Aleixo!,☺️ mañán lévocho e xa me ensinas todo o que aprendiches, así aprendo eu algo novo tamén. Xa tes signo?, xa me dirás cal é.
      Gorka.

      Eliminar
    3. Si, un que xa me dera o ano pasado Ainhoa. Mañá axúdasme a practicar. 👍🏼😉

      Eliminar
  2. Parabéns!!!,Gorka o fixeches moi ben,ademais hoxe estiven falando en lingua de signos, xa que estou mal da garganta e non podía falar, estiven practicando a comunicarme con a miña nai...e conseguimolo, porque ela hai uns anos fixo un curso e aínda que olvidou moito algunhas cousas se acorda!!👍👍
    Ata maña
    Son✌xí✊

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Que ben Uxía!
      Mañá podemos practicar un pouco. 😁

      Eliminar
  3. Grazas Uxía!☺️, hoxe meu irmán ensinounos o estribillo da coñecida poesía"Adiós ríos, adiós fontes" feita pola escritora máis importante de Galicia: Rosalía de Castro.
    Miña nai xa a sabe, sempre lle gustou moito língua de signos, sempre dí que é a súa asignatura pendiente.
    Gorka.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Veremos varios vídeos de poesías de Rosalía de Castro con lingua de signos feitos por Tareixa. 👍🏼😉

      Eliminar
  4. Que experto en lingua de signos hai na clase !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noa

    ResponderEliminar