martes, 12 de febrero de 2019

Contos para nenos que soñan con cambiar o mundo

Despois de tanto tempo lendo e falando sobre o libro de "Cuentos de buenas noches para niñas rebeldes", Simón Casas trouxo a clase unha nova versión titulada "Cuentos para niños que sueñan con cambiar el mundo". Simón cóntanos un pouco de que vai e cales son as persoas que máis lle chamou a atención.

Hola! 

Son Simón Casas e gustaríame ensinarvos un libro moi interesante chamado "Cuentos para niños que sueñan con cambiar el mundo". Ten personaxes moi interesantes como por exemplo: Albert Einstein, Charles Darwin, Julio Verne, Leonardo Da Vinci, Beethoven, Nelson Mandela, Stephen Hawking...

Hai un personaxe que coñecimos para o Día da Paz, o autor da canción "Imagine", John Lennon. Tamén para os futbolistas sae a estrela do mundo Lionel Messi e para os corredores de carreiras aparece Usain Bolt.

Recoméndovos este libro a todos e a todas!

Simón Casas



5 comentarios:

  1. Si que hai personaxes interesantes e importantes neste libro, Simón. Eu antes non sabía quen era Stephen Hawking, teremos que votarlle un vistazo.
    Boas noites.☺️
    Gorka.

    ResponderEliminar
  2. Pois Simón, no "Reportero Doc*" que me regalaron os reis este nadal hai un minitexto que había escrito, estudiado e investigado Darwin sobre os paxaros, cho digo por si te interesa.
    Son ✌xí✊
    Non sei se ata mañá porque estou pachucha😥😥😪😫😪😫🤧🤧🤢🤢. A ver se me poño ben pronto porque me aburro.😭😭

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. É certo, xa o comentaras na clase.
      Recupérate pronto Uxía!

      Eliminar
  3. Eu son nena , e eu tamen sono con cmmbiar o mundo . Noa

    ResponderEliminar