lunes, 18 de febrero de 2019

Clase de signos na biblioteca

A semana pasada o noso compañeiro Gorka, sabendo que comecei un curso de lingua de signos,  prestoume un enorme libro de iniciación (gracias Gorka!) e suxerín que o comprara a biblioteca do centro.


Así que, o pasado venres, antes de facer as lecturas na nosa hora de biblioteca, aproveitamos para repasar o abecedario en lingua de signos. Tamén mostramos aos demais como signamos o noso nome. Algúns aprenderon ese mesmo día e moitos outros xa o sabían.... e menuda velocidade á hora de utilizar mans e dedos! ☝👇👈✊👋👉👌👀


5 comentarios:

  1. O libro cando o vin e o toquei pareceume xigante!!📓📙📘📗 pois Aleixo eu estou contigo e oxala o compre a biblioteca porque pareceume moi interesante🤔🤔 terei que ir un día para collelo prestado
    Ata mañá
    Son✌xí✊

    ResponderEliminar
  2. De nada Aleixo!!☺️, cando o precises xa sabes.
    Estaría xenial ter un na biblioteca, o noso está sempre na sala e meu irmán máis eu sempre lle botamos unha ollada, encántanos!!
    Díxome Xurxo, que este libro é igual o que ten Ainoha na clase.
    Ata mañá.
    Gorka .

    ResponderEliminar
  3. PD. Por certo, tedes razón, o libro é xigante si!!!
    Gorka.

    ResponderEliminar
  4. Se me entero que está dispoñible na biblioteca xa vos avisarei na clase. 👍🏼😉

    ResponderEliminar