jueves, 28 de marzo de 2019

Contacontos (Alessia)

Estes días estamos a ler os nosos propios contos inventados.

Nesta actividade, unha vez máis a nosa compañeira Alessia sorprendeunos e, como fixo coa poesía, relatounos o conto clásico do "Rato e o león" de memoria e dramatizada! Aquí a tedes en plena acción na nosa sesión de biblioteca.

Anímovos a seguir o seu exemplo e que contedes de maneira oral un conto coñecido ou as vosas propias historias. Estaría moi ben facer neste blog a nosa propia sección de Os Contacontos de 4ºA! 👻👺👽👸👳💀💘📚


8 comentarios:

  1. Moi ben Alessia!!!👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Fixéchelo xenial. Aleixo, eu anímome a facer outro, vou contar algún de Kalandraka ou de OQO dos que temos na casa. Cando o teña preparado avísote, vale? ☠️👺👻💀🦁🐭
    Ata mañá.
    Gorka.☺️
    👉🏻👌🏻🤞🏻k ✊🏻

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bravo Gorka! 👏🏼👏🏼👏🏼😊📖

      Eliminar
  2. Parabéns, Alessia!!!👍👍👏🏻👏🏽 a ver se teño tempo de facer o mesmo que Alessia e eu estou duvidando se a historia de galego ou a de castellano
    Ata o luns son...
    ✌xí✊

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Vale Uxía! Cando teñas decidido algo dismo. 👍🏼😊

      Eliminar
  3. Pois eu ,lin tantos contos ,que non sei cal contar ...
    É que ,eu ...
    Noa

    ResponderEliminar
  4. Sempre podes contar varios contos Noa.👌🏼😉📚

    ResponderEliminar
  5. Alessia a min encantoume o que fixeches,a miña nai flipou.
    TES QUE FACER TEATRO!

    ÁLEX.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Siiiiii! Estou dacordo! 👍🏼😊
      👏🏼👏🏼👏🏼

      Eliminar