viernes, 25 de enero de 2019

"Master class" sobre a Creedence Clearwater Revival"

Hoxe tivemos unha nova visita do alumnado de 6º! 

Desta vez un novo grupo de nenos e nenas faláronnos dun grupo clásico dos '60 e '70 chamado Creedence Clearwater Revival. O seu líder, John Fogerty, e os seus compañeiros compuxeron unha gran cantidade de clásicos que aínda se escoitan na radio, na televisión e en concertos na actualidade. Atendimos á explicación da súa historia, vimos fotografías e escoitamos as súas cancións.

Moitas gracias unha vez máis aos nosos compañeiros/as de 6º! 🎵🎶🎸😎






3 comentarios:

  1. Ese grupo, é o favorito do meu avó de Ferrol.
    Cando llo ensine no blog o finde semana vai a alucinar!🤓🤓🤓
    Ata o luns

    ResponderEliminar
  2. E é moi alucinante que veñan a expoñerlo porque aprendemos🤔🤔🤔 grupos antigos. Por exemplo eu non sabía que este grupo existia.🤔🤔

    ResponderEliminar
  3. Eu tampouco sabía que existía. Miña nai tampouco sabía que existía o grupo de rock chamado Creedence Clearwater Revival pero meu pai si. Ata o luns. ����
    Gorka.

    ResponderEliminar