martes, 17 de diciembre de 2019

Xogos de mans

 Xogos que nunca deberían perderse nos patios dos colexios. 👌😊

Don Federico

Don Federico perdió su cartera
para casarse con una costurera.

La costurera perdió su dedal
para casarse con Don General.

Don General perdió su espada
para casarse con una bella Dama.

La bella Dama perdió un abanico
para casarse con Don Federico.

Don Federico le dijo que no
y la Dama se desmayó.

Al cabo de tres meses le dijo que sí
y la bella Dama de dio por ahí!



Eu ben vin estar o moucho

Eu ben vin estar o moucho
enriba daquel penedo.

Non che teño medo moucho
moucho non che teño medo.



Chocolate

Choco-choco
la-la...

Choco-choco
te-te...

Choco-la
choco-te

Chocolate!



Lecherita

lecherita,
donde vas,
a por leche
o a por pan.
¿Tienes novio?
Ya lo creo,
que se llama
Timoteo.

Rompo, rompo
la botella,
mi madre me pega,
yo le pego a ella,
subo, subo al quinto piso,
toco el tocadico,
abro el cajón,
me sale un tiburón,
abro la ventana,
me sale una gitana,
china, japón, rebote y pon.

10 comentarios:

  1. Grasas por poñer a letra da canción 🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️👍👍👍👍😘😘😘😘😘😘👏👏👏😍😍😍

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Non hai de que.
      Foron as nenas quenes as escribiron. 💻😉

      Eliminar
  2. Perdón quien poñer grazas

    ResponderEliminar
  3. FURON OS MELLORES XIGOS DE MANS MÁS DIVERTIDOS QUE VIN!!!!!! gustaron me moito eu son capaz de facer alguns deles pero non todos. Alvaro

    ResponderEliminar
  4. Perdón e xogos Alvaro

    ResponderEliminar