viernes, 19 de junio de 2020

FIN DE CURSO!

Resumir o curso nun vídeo de 2 minutos? Imposible! 😅
Tiña tantas fotos para escoller, que editei dous vídeos para facer un pouco de xustiza a todo o que fixemos durante estes meses. 😏

Non me quero repetir, así que tan só dicirvos o orgulloso que estou de todos vós e as ganas que xa teño de comezar (iso si, de maneira presencial) o vindeiro curso.

Espero que vos gusten os vídeos! 😉🎥🎶🎵
Desconectade do cole e gozade do verán! 😘🌞🌊

Curso 2019/2020 Vol.1
 
 Curso 2019/2020 Vol.2

8 comentarios:

  1. Feliz verán a todos!! que o pasades moi ben!!☀️🏖🍧🍨
    Feliz verán Aleixo, disfruta das vacacións!!🏖☀️😘😘❤️
    Gorka e Xurxo☺️( ceip Quiroga Palacios)
    👉🏻👌🏻🤞🏻k ✊🏻 e X✌🏻🤞🏻z👌🏻

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gozade do verán chicos!
      Desconectade e recargade as pilas! 👏🏼👏🏼👏🏼🌅🏖️🌊🥰

      Eliminar
  2. Genial!!foi un curso diferente e as circunstancias xa sabemos cales foron,pero estos súper agradecida polo traballo e contacto que mantuvestes con eles de una manera ou de outra,veselle cara de felicidade e pola parte que me toca decir q Ángel esta moi contento e animado contigo.Que pases un moi bo verán e de novo GRACIAS

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias polas túas palabras Manuela!
      Pero o mérito é todo voso, a dos nenos/as e as familias.👏🏼👏🏼👏🏼☺️
      Alégrome de que Ángel estea contento. Eu xa vos digo que tamén o estou con este grupo!
      👌🏼🥰
      Gozade do verán vós tamén!
      🌅🏖️😉

      Eliminar
  3. Encantame recordar asi o que fixemos este ano. Vo veran a todos.��
    Laura Buj.

    ResponderEliminar
  4. Que chulos os vídeos!! Moi bo verán a todos e desfrutade moito das vacacións!!
    Aldara.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Alégrome que che gustaran os vídeos, Aldara!
      Pasa un moi bo verán!
      🥰☀️🏖️

      Eliminar